Klacht: Langewachtrijen maakt genieten onmogelijk

op 25 september 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Dit had ons uitje van het jaar moeten zijn. We komen uit het noorden van Nederland en hadden in de buurt een overnachting erbij geboekt. Het was een mooie en warme dag zondag 24 september. Maar dat het zo enorm druk zo worden, hadden we niet verwacht. we waren om 10.10 uur bij de Baron, toen was hier al een wachtrij van 60 minuten. Dit is de hele dag zo gebleven. 60 tot 90 minuten wachtrij. Het park bleef ook nog een uur langer open. We hebben maar amper in 7 attracties kunnen gaan. Er zou een max. moet komen op het toelaten van de bezoekers. Echt bizar. We waren ivm de overnachting op zaterdag op de Kermis in Made (vlakbij de Efteling) We hebben hier meer plezier gehad dan de hele dag in de Efteling.

Je betaald de volle pond ook al kun je nauwelijks ergens in. De Efteling zou een max. moeten instellen qua bezoekers, zodat je op een drukke dag waar hebt voor je geld. Dit is geen reclame.

Ik zou graag 4 vrijkaarten willen, die een jaar geldig zijn. Om nog eens dit over te kunnen doen. Anders denk ik niet dat we nog eens naar de Efteling gaan.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosa2017