Klacht: Lange wachttijd bij Corendon bestaande boeking

op 01 juni 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slecht telefonisch bereikbaar als het om vragen gaat over een bestaande boeking.
Zonder pardon de vlucht gewijzigd met een tussenstop, waardoor wij ipv 4 uur onderweg 7 uur onderweg zijn.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor het onnodig wachten in Maastricht. Wij hadden deze vluchten gekozen omdat het rechtstreeks zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daanbt