Klacht: Lange wachtijden

op 02 oktober 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 23 september een mooie zonnige dag en dat was al te merken aan de file die er stond. We waren 7 jaar geleden voor het laatst geweest en deze dag was een kado voor onze schoonouders(50 jaar getrouwd). We waren met 10 personen. Omdat onze zoon blind is hadden we van te voren een formulier gedownload. Dus het was wachten in de file, daarna moest mijn familie 20 minuten wachten voordat ik terug was met mijn zoon voor een faceliteitenkaart. Om 11.15 stonden wij op het park, als eerste de fatamorgana 40 minuten wachttijd, maar eerst nog even naar de toilet met de kinderen. Weer 15 minuten verder. Toen naar de bob en deze was prima, de pyranja helaas ook 40 minuten wachten maar ondanks het weer was dat te doen omdat je dan continu door loopt.
Toen naar ruigrijk omdat verder de wachttijden erg lang waren, dat was prima te doen en heerlijk gegeten en gedronken daar. De baron was een lange wachttijd aangegeven op de app maar dat viel reuze mee. Toen via de uitgang met onze speciale kaart met 10 wachtende voor ons naar Joris en de draak. Na 20 minuten kwam een medewerker vertellen dat er een storing was en het nog minimaal een uur zou duren. Dan maar naar de vliegende Hollander. Ook met 3 personen met de faceliteitenkaart naar de plek gelopen en ook hier werd na 10 minuten verteld dat de wachttijd nog zeker 1 uur zou duren. Dus ook dit hebben niet kunnen doen. Daar word je niet vrolijk van kan ik je vertellen. Dan maar op de app kijken waar het wachten korter is. Helaas voor ons geen andere attractie’s mogelijk met 10 personen zoals droomvlucht, symbolica, villa volta etc. Gelukkig was het park nog een uur langer open maar tja als de wachttijd zolang is schiet dat ook niet op en hebben we die tijd gevuld met de vogelrok en de carnaval festival en het Anton piekplein.
Het was zeker een lekkere zonnige dag en hebben het goed gehad maar ook wel teleur gesteld, vooral voor de kinderen

Gewenste Oplossing:

Ik zou het zeer op prijs stellen als we als vergoeding met 2 gezinnen à 4 personen nog een dag naar dit mooie park mogen komen. In ieder geval voor 4 personen omdat we 2 kinderen hebben met een beperking. Dan kunnen we de andere attractie's die we niet hebben kunnen doen alsnog bezoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Vd linden