Klacht: Lange levertijd en retourverwerking

op 21 september 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

het duurt heel lang voor iets geleverd wordt, is beschadigd geleverd. Weer retour gestuurd; duurt minimaal 4 weken voordat retour verwerkt is. Ondertussen wordt mijn rekening belast met administratiekosten en rente. Je kan ook een dag! later je nieuwe levering niet annuleren zodat je met een hele hoge rekening blijft zitten voor 3 maanden

sneller retour afwikkelen: waarom wachten tot het terug is in Duitsland terwijl je via postnl de melding hebt dat het retour is gehaald, vanaf dat moment is niet meer mijn risico! en administratiekosten en rente rekenen zonder dat er iets geleverd is kan echt niet

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 21 september 2016 om 11:16 geantwoord

OTTO heeft inmiddels telefonisch contact gehad met de klant. Uitleg gegeven over het retourenproces en aan de vervoerder doorgegeven dat de nieuwe order niet geleverd hoeft te worden. Uiteraard zijn de berekende rente en administratiekosten afgeboekt.
Door de medewerker van OTTO is aan klant toegezegd beide zendingen te blijven volgen totdat deze correct op het OTTO-account verwerkt zijn.

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door G.vanAalen