Klacht: Lange leveringstijd tuinset

op 13 juni 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Goede dag,

Ik heb een klacht over de veel te lange leveringstijd van een tuinset door Leen Bakker en de wijze van communicatie hierover.

Op 31 maart 2021 heb ik de bestelling geplaatst en betaald (€750 en ordernummer 61555647). De levertijd zou 11 mei 2021 zijn. Op 10 mei, een dag voor de levering, kreeg ik een mail dat het niet doorging en dat de levering ruim een maand later pas zou plaatsvinden op 15 juni. Hierop heb ik gebeld en kreeg te horen dat het wel geleverd zou worden op 15 juni. Helaas, op 11 juni kreeg ik via de mail weer bericht dat het wederom ruim een maand later zou worden bezorgd op 19 juli. Hierop heb ik weer met de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat het niet anders is. En dat ze ook geen garantie konden geven dat het 19 juli wel bezorgd zou worden. Hierop heb ik de bestelling noodzakelijkerwijs moeten annuleren en mijn geld teruggevraagd. Mijn klacht is dat ik aan het lijntje ben gehouden.

Ik had graag voorafgaand geweten dat het bedrijf zich niet zou houden aan de levertijd (zoals opgenomen in de CBW regels), dan had ik veel eerder bij een ander bedrijf mijn tuinset voor de zomer besteld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IrenevdL