Klacht: Langdurige wachten bij aankomt luchthaven en weigeren afzetten hotel

Eslikruiver op 09 juni 2015 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na prima vlucht vanuit Eindhoven geland in Istanbul. Reisleidster van corendon meteen gevonden. We konden wachten bij de burger king tot de rest was gearriveerd. Dat duurde heel erg lang. Zo lang dat we zelf maar eens verhaal gingen halen. Een passagier was niet op komen dagen en daar moesten we op blijven wachten. 1,5 uur!! Iedereen was redelijk geïrriteerd. Toen moesten we na 1,5 uur wachten onze handtekening zetten zodat we akkoord gingen met dat we niet bleven wachten op de passagier die natuurlijk allang weg was! Bijzonder vreemd vonden we dit. Maar iedereen wilde weg dus hebben we dit maar gedaan. Mijn zus en ik verbleven ik het hotel orka Royal en volgens de reisleidster konden we daar niet komen met het busje…. Vreemd maar we waren moe en dachten vooruit maar. Ze liep met ons mee maar ze had geen idee waar ons hotel was. Dat gaf ons een heel onprettig gevoel. Uiteindelijk zelf gevraagd en toen ook gevonden. Aan een gewone straat waar je prima kunt komen aangezien er constant busjes en auto’s door heen reden!
De volgende ochtend meteen contact opgenomen en gezegd dat we er dus ook vanuit gingen dat we vrijdag gewoon bij ons hotel zouden worden opgehaald. Nee was het antwoord. Euh? Nog maals gezegd dat er gewoon bussen door heen komen om gasten af te zetten maar het antwoord bleef nee! Vrijdag middag zouden we door haar om kwart over die opgehaald worden bij hotel en zouden we samen lopen naar waar de bus stond. Om half vier nog niemand dus weer bellen. Of we toch niet naar de bus konden komen lopen!! Woest was ik maar wat moet je? Dus in de stoomde regen vijf minuten gelopen naar de bus. We hebben toen maar niks gezegd omdat de bus vol zat en we geen scène wilde. Maar dit is natuurlijk geen manier van doen!

Gewenste Oplossing:

Ze bieden tijdens het boeken een transfer aan naar het hotel. Niet op vijf minuten afstand!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Corendon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door