Klacht: langdurig uitblijven bestelling

Ik probeer al twee en een halve maand om een bestelling binnen te krijgen. Eerst was er een totaal onbekend adres op het pak vermeld – wachten – bellen. Ik moest opnieuw bestellen. Dat heb ik gedaan. Moest opbellen om mijn geld van de eerste bestelling terug gestort te krijgen. Tweede bestelling weer de mist in. Goede bezorgadres geverifieerd. Uw medewerker zou het pakket meteen weer opsturen en het zou binnen een week geleverd worden. Weer niets na twee en een halve week.
Mijn klantnr is 826464. Stuurde reeds email, kreeg geen antwoord. Het telefoon is al vier dagen niet bereikbaar.

Als mijn zending MA-20160517-114336-826464NL EINDELIJK wordt geleverd

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 05 juli 2016 om 07:13 geantwoord

Beste heer Huet,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

De transporteur heeft het pakket helaas niet kunnen leveren. Wij storten het volledig betaalde bedrag aan u terug. Indien u wenst kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door cilance