Klacht: lang wachten op parasol

op 10 juni 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al twee weken wachten op parasol en horen maar niks

Gewenste Oplossing:

als we wat horen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 18 juni 2018 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Arie,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw parasol tot op heden niet heeft mogen ontvangen.
Dit mag u natuurlijk niet gewend zijn van Koopjedeal.nl.

Zou u ons willen voorzien van uw ordernummer?
Hiermee kunnen wij uw order inzichtelijk krijgen en kijken waar het precies mis is gegaan met uw order.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij vernemen het graag spoedig van u.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ariedejong