Klacht: Lang wachten op bestelde artikelen, financieel gaat veel sneller is dat uw logo?

op 26 april 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wacht nog steeds op mijn bestelde hoesen, reeds snel betaald.

Gewenste Oplossing:

Afleveren van bestelde artikelen duurt te lang, sorry.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 03 mei 2016 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Woudenberg,

Bedankt voor uw bericht.

In de algemene voorwaarden van elke deal staat de uiterste verzenddatum.
Deze is ook terug te vinden in uw voucher.

Wij hebben uw voucher en bestelling bekeken, deze wordt uiterlijk 4 mei verzonden.

De leverancier heeft zolang de tijd om allee hoezen te verkrijgen en in één keer te verzenden.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling!

Alle klachten die gemeld zijn door joop41