Klacht: Lang wachten

op 10 februari 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het was 11.00 ’s morgens en niet druk in de winkel.
Boven was er 1 meisje aanwezig die de heletijd zoek was..
Hadden we haar eindelijk gevonden, was ze in gesprek met andere klanten… waar ik begrip voor toon, want je kan je zelf niet in 2e delen.. We hebben gevraagt of ze ons wilde helpen als zij klaar was, dit wilde ze. ( er was nergens een andere mede werker te vinden boven)
Ondertussen 10min veder, riep het meisje dat ze een collega ging roepen. We vonden dit aardig en zij riep dit om.
Na langer dan 10min was er nog steeds niemand boven die ons kon helpen????
We zijn maar naar beneden gegaan en hebben daar gevraagt of iemand ons daar kon helpen
We kregen zwaar de indruk dat het allemaal teveel gevraagt was dus we zijn weg gegaan.
Dan toch lekker niet… als het zo moet… doei.

Gewenste Oplossing:

Wat vriendelijker.
Snellere actie... 20min voor niks staan wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zegikniet1111