Klacht: Lang wachten

op 14 juni 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Lees toevallig net op deze website dat er al eerder een klacht is geweest over de wachttijd aan de telefoon. Home24 reageert vervolgens zelf dat dit inmiddels sterk is verbeterd.

Echter heb ik vorige week 30 minuten in de wachtrij gestaan. Vandaag weer 45!! minuten. Erg vervelend dat het bandje je niet verteld hoeveel mensen er voor je in de rij staan. Op die manier kun je zelf bepalen of je zolang wilt wachten en hoe snel het ongeveer duurt. Na 20 min wachten en nog 2 wachtende wacht je nog wel even maar heb je nog 30 wachtende voor je kun je beter later terug bellen.

Informeren over hoelang de rij is zodat mensen zelf kunnen bepalen of dit de moeite waard is.
Verder niet echt een klacht maar wel een tip; het zou fijn zijn als je tijdens 45 minuten wachten niet continu hetzelfde liedje hoort.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 20 juni 2016 om 12:08 geantwoord

Hartelijk dank voor uw feedback. Naar alle eerlijkheid is de wachttijd per dag en tijdstip verschillend. Er zijn momenten dat u helemaal niet hoeft te wachten en op andere momenten bellen veel mensen tegelijkertijd, wat een langere wachttijd betekent. Wij hebben een proef gedraaid waar u bij het inbellen de gemiddelde wachttijd te horen kreeg. Deze tijd was echter vaak niet correct, waardoor wij besloten hebben deze informatie weer uit de lijn te nemen. Wij zijn op dit moment nog bezig met een juiste oplossing hiervoor. Ook het eentonige deuntje wordt hierin meegenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marit28