Klacht: Lang leve de computer

op 21 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede keer deze week de krant niet bezorgd, vandaag zelfs de verkeerde krant,nl het Leids dagblad, klacht doorgegeven, weer de verkeerde krant, daarna is er bij de telegraaf niet de mogelijkheid om je klacht te uiten, je wordt doorverbonden met de computer en die vindt dat de klacht al gemeld is en opgelost is, de mogelijkheid om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen is er niet. Slechte zaak.

Gewenste Oplossing:

De mogelijk om je klacht toe te lichten aan en persoon en mijn krant in de bus.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jpmkooman en teakooman