Klacht: Onterecht Factuur van 450 EURO !

op 13 februari 2019 over LANETTE Institute in de categorie Beauty & Wellness

Ik wilde vrouw mijn vrouw een leuke cadeau geven, om haar bil te vergroten met eigen vet. dus ik heb online gekeken voor het goedkoopste optie. ik zag dat ze in Tilburg ook Braziliaan bil vergroten deed. dus heb ik 1 kuur gedaan voor 80 euro online. dus de volgende heb ik gebeld om het te cancelen en ook om te vragen voor het zekerheid of het met eigen vet was. ik had gebeld en ik heb iemand aan de lijn gehad, en ik vroeg haar of het met eigen vet was. de mevrouw zij nee. ze zij het is met een pomp. en ik zei tegen haar ik heb het verkeerd begrepen. Ik heb natuurlijk geen verstand van deze zaken.

Maar tijdens de gesprek zij de mevrouw ik plaats u in de wacht.
maar ik kon niet langer wachten. ik moest weer gaan werken.

nu krijg ik een brief van ‘ NO SHOW ANULLEREN ‘ wat een onzin zeg.

ten eerste ik heb ze gemaild dat ik als nog, toch niet kon komen, want ik moest met mijn zus naar de Spoed met haar dochter die dag.

en ten tweede ik belde om het op te zeggen. en uit te leggen dat ik het verkeerd begrepen had.

Maar ik werdt tijdens de conversatie in het wacht gezet.

en ik heb ook niet mijn Emails gelezen over het ‘NO Show Anulleren.

ik kom nu pas thuis, en ik kijk naar al mijn emails en zie ik dit allemaal…

dus dit moet echt opgelost worden

Wanneer het factuur bedrag van 450 EURO ingetrokken wordt.
Anders breng ik dit zaak naar een advocaat en naar Social media

Reactie van de melder van de klacht

2 jaren geleden - Slecht bedrijf! Ik Waarshuw vast Iedereen in Tilburg en om geving. Ga niet naar dit bedrijf. Mis je een afspraak. Dan gooie ze hoge boetes naar jou toe. Wat een onzin !

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LANETTE Institute nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door