Klacht: Landen op een ander vliegveld dan de bedoeling was

op 10 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

naar aanleidng van de gewijzigde vlucht doen wij u deze mail toekomen.

onze vlucht is gewijzigd van Anlaya nu via Antalya dit kost ons 2 uur extra reistijd en ook de vlucht is later deze eerste vakantiedag is dus al verloren.

wij hebben dit speciaal geboekt op deze manier omdat we weten dat je naar Alanya 2 uur moet reizen en we dit al eerder hebben
gedaan en ons dat zeer slecht is bevallen hebben toen direkt al gezegd dit was een keer maar nooit weer, ook vanwege gezondheidsklachten.
Nu wordt ons dit zomaar in de maag gesplitst zonder dat wij hier enig zeggen over hebben gehad, wij gaan hier dan ook zeker niet mee akkoord.

Wij hopen dat u een passendde oplossing heeft voor ons en zou het zeer op prijs stellen al u vandaag nog telefonisch contact met ons zou opnemen.
06-24235589 of 06-54900611.

al met al een zeer vervelende zaak en een slecht begin van onze duur betaalde vakantie. Wij hadden deze reis ook via Eelde kunnen boeken maar speciaal niet gedaan omdat ze hier pas om 2 uur smiddags vliegen en wij dan de hele dag kwijt zijn vandaar dat we naar de vliegbasis Schiphol zijn gegaan met de bedoeling dat we er dan tegen half 6 waren nu zijn we er tegen 10 uur. Kost ons heel veel tijd en de reis naar Amsterdam.

wij willen derhalve voor 4 personen een financiele compensatie voor deze verloren dag.
Ons boekingsnummer is 6767224

Met vriendelijke groet..

Fam.Bontsema

Wij zijn pas tevreden als u ons een vlucht kunt aanbieden waarbij we geen 2 uur in de bus hoeven te zitten, liefst a.s maandag.Of een financiële vergoeding voor de verloren eerste dag.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elly14360