Klacht: Lamp Suse lampjes kapot

op 19 maart 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 10-1-2017 heb ik een lamp besteld via leenbakker.nl en de bestelling afgehaald in Amersfoort. Het gaat om de lamp 3-spot Suse G9 33W. Hiervan heb ik recent dezelfde lamp gekocht.

Opvallend is dat na enkele weken 1 van de lampjes kapot ging. Vandaag is de 2e kapot gegaan en doet nog 1 lampje het. Bij de andere 3-spot Suse lamp die ik recent heb gekocht heeft hetzelfde probleem zich voor gedaan. Daarvan is enkele weken geleden 1 lampje kapot gegaan.

Erg zonde. Want het is een mooie lamp dat veel licht geeft. Uiteraard heb je er niet veel aan als om de zoveel weken een lampje het begeeft.

Graag zou ik een vergoeding willen voor de lampjes.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht van Twee

7 maanden geleden - Erg jammer en onprofessioneel dat Leenbakker niet de moeite neemt om op klachten te reageren, al dan niet oplost.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door van Twee