Klacht: Laminaatvloer kapot

op 10 april 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heb in 2018 een laminaatvloer gekocht woonkamer zwaar gebruik kwaliteit. Woon alleen en desondanks vloer aan flarden. Naden afgeplakt met duct tape anders krijg ik splinters in mijn voeten.

Klacht ingediend bij Leen Bakker, iemand is komen kijken en zegt te nat gedweild is niet mogelijk want vloer wordt niet nat gedweild, wel 1 x in de maand met een sloffe doek.en verder gestofzuigd en met swiffer.

Ik ben tevreden, als ik een nieuwe vloer krijg

Reactie van de melder van de klacht Anreep

1 jaar geleden - ot op heden weigert Leen Bakker de klacht serieus te nemen zodat we genoodzaakt waren de Geschillencommissie in te schakelen. Zij hebben de klacht gegrond verklaard en binnenkort komt er een onafhankelijke expert de vloer ter plekke bekijken. Tot zover onze informatie. S.J.Boonstra

Reactie van de melder van de klacht Anreep

10 maanden geleden - Tot op heden heb ik niemand van Leen Bakker over de vloer gehad, zodat we het geschil kunnen oplossen. Eerst kreeg ik te horen dat mijn vloer te nat is gedweild, dat is niet zo en dat is nu ingetrokken 2. Nu ineens ligt de vloer te strak is ook niet zo want er is met blokjes bij de plinten gewerkt. 3. Nu ineens ligt het aan m'n trippelstoel waarmee ik me door het huis beweeg. De stoel is voor mijn verhuizing altijd al gebruikt op laminaat in mijn vorige huis dat lag er al 10 jaar en zag er nog als nieuw uit toen mijn huis leeg was. Het is schandalig dat Leen Bakker zich zo manifesteert. Raad niemand aan daar een vloer te kopen

Reactie van de melder van de klacht Anreep

8 maanden geleden - Tot op heden geen antwoord gehad van Leen Bakker. Kan niet meer op de v laminaat vloer wonen, gevaarlijk. Ik heb een Trippelstoel omdat ik niet mobiel ben, moet mij zittend op de verrijdbare stoel met mijn voeten voortbewegen. Niet vertrouwd, mijn sokken gaan kapot en ik krijg splinters. Wil gewoon mijn geld terug !

Reactie van de melder van de klacht Anreep

3 maanden geleden - Leen Bakker laat niets van zich horen en weigert door deze houding de vloer te vernieuwen. Het is een ware ramp. Koop nooit laminaat bij Leen Bakker, want je kunt nergens op terug vallen en zij geven niet thuis.

Reactie van de melder van de klacht Anreep

1 maand geleden - Koop nooit een laminaat vloer bij Leen Bakker. Tot op.heden heb ik nooit iets van hen gehoord. Geen enkele vergoeding aangeboden geen contact met mij gemaakt. Tot het moment van je aankoop ben je OK en betaald voor Leen Bakker, maar daarna geen enkele service en ben je nergens meeer als particulier. Heb inmiddels een nieuwe vloer, gekocht bij een gerenommeerd bedrijf. Zie graag mijn schadebedrag tegemoet van Leen Bakker

Alle klachten die gemeld zijn door Anreep