Klacht: Laminaat met productiefout

op 03 februari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Laminaat gekocht via de webwinkel van Leen Bakker en problemen na enige weken begonnen er hoekjes af te springen. Contact gezocht en na een lijdensweg gaven ze aan dat ik een leen bakker winkel mocht uitkiezen en die zouden de klacht afhandelen. Keurig een medewerker van het filiaal Tiel langs gekomen en er kwam uit dat er een productiefout in de top laag zat. en ik voor het leggen elk plankje had moeten schuren. Maar uit coulance boden zij twee nieuwe pakken laminaat aan. Iets waar ik dus niets aan heb als MS-patiënt, daar ik zelf niet kon leggen. Maar voor leen was de klacht hier mee verholpen en ik moest mijn mond maar houden.

Enige maanden later zag ik de rijden rechter en wat bleek ze waren verantwoordelijk diende een bureau (DEXA in dit geval) in te schakelen en daar begon het gezeur opnieuw, komt een arrogante kwal langs met veel blazen en drie weken later een bericht van Leen klacht afgewezen het geheel zou niet in steenverband zijn gelegd. Wat onzin was, en daarnaast er waren geen leginstructies bijgeleverd. Maar Leen vind dit genoeg om niet verder te praten en voor zijn verantwoordelijkheid te nemen.

Ik kan dus iedereen met een gerust hart adviseren koop nooit maar dan ook nooit iets bij Leen Bakker.

Maar ik zit met een vloer die geen cent meer waard is en steeds slechter wordt en geen middelen om deze te laten vervangen.

Geheel moet door Leen Bakker geheel opnieuw gelegd worden zonder dat zij kosten in rekening brengen (ca. 110M2

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen1962