Klacht: Lamellen

op 25 september 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ,
Wij hebben in de leenbakker in Aalst lamellen besteld en betaald maar er was een fabrieksfout , er waren 2 verschillende kleuren , de bevestigingen hebben we gehouden en de lamellen gingen ze opnieuw maken kleur 3851 , nu zijn we bijna 4 weken verder en heb ik deze nog niet !! In Aalst kan men niet meer doen dan afwachten , ze hebben al een mail gestuurd maar krijgen geen antwoord op de vraag wanneer we deze mogen verwachten . Persoonlijk vind ik dit geen service ( 4 weken ) ondernr 086178- 086179 -086177 en 086176 . Kunnen jullie een nagaan aub wat de reden van de vertraging is en wanneer we deze kunnen verwachten ? mirandakeymeulen@hotmail.com. 0472809256. Mvg van keymeulen Miranda

Gewenste Oplossing:

Gelieve me te contacteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Van keymeulen