Klacht: Ladies only is geen ladies only

op 17 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik schrijf deze klacht omdat ik er echt lang heb nagedacht om dit te schrijven maar ik ga het gewoon doen. Ik sport altijd bij de Basic Fit in Den Haag Ladies Only in de Grote Marktstraat 40. Sinds de sportscholen weer open zijn is er een mannelijke personal trainer daar en hij is daar de hele dag. Ik vind dit zelf heel ongemakkelijk en ik ga om deze reden naar een Ladies Only sportschool maar dan is er toch wel een man aanwezig. Ik vind dit oprecht belachelijk en meerdere vrouwen hebben hier last van vooral de vrouwen die een hoofddoek dragen en nu hun hoofddoek ook niet kunnen afdoen. Hij zit ook gewoon en kijkt dan hoe je sport, kortom dit is heel erg ongemakkelijk en raar dat er dan een mannelijke personal trainer is.

Ik zou tevreden zijn als hij weg zou gaan of als er een vrouwelijke personal trainer komt want ik kom er met me verstand niet bij hoe er een mannelijke personal trainer is in een LADIES ONLY sportschool.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 juni 2021 om 08:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ShirX