Klacht: Laderwebshop.nl

Vellekoop02 op 01 februari 2013 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben voor €. 98,- aan artikelen besteld bij de laderwebshop.nl, omdat zij 24hr leveringen beloven leek ons dit een prima mogelijkheid. Volgens webshop alles op voorraad. Probeer hun te benaderen via email om tevragen wanneer wij goederen kunnen verwachten, geen reacties. per telefoon (een belachelijk duur 0900 nr €. 0,80 ct p/min) word je uiteindelijk doorgezet naar een voicemail, waar uiteindelijk niets mee gedaan wordt. kortom, een bedrijf waar GEEN vertrouwen van uit gaat en waar wij in adviseren GEEN ZAKEN MEE DOEN !!!

Wij vragen andere gedupeerden met ons contact op te nemen om een front te vormen naar deze webwinkel om er voor te zorgen dat deze praktijken stoppen en opgelost worden !!! tel. 0786849001

Een fatsoenlijke reactie, en de bestelde spullen per direct leveren al is het met een koerier. Of per direct het geld terug.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 02 februari 2013 om 01:16 geantwoord

Wij hebben u 2 maal proberen te bellen.
U heeft de 29ste een bestelling gedaan dit is 2 dagen geleden, er stond bij de 3in1 laders 2 tot 5 werkdagen,

Wij krijgen de 3in1 laders dinsdag weer binnen en zullen woensdag uiterlijk donderdag bij uw in huis zijn.

Groet,

Laderwebshop

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door