Klacht: bestelling niet ontvangen

Pax op 21 februari 2012 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

op 8 februari 2012 heb ik een bestelling gedaan en via iDeal betaald en tot op heden, 21 februari, nog niks ontvangen..
Eerdere mails en telefonische oproepen zijn steeds onbeantwoord gebleven.

het ontvangen van de producten en anders gewoon mijn geld terug..
graag op korte termijn, gezien de datum van bestelling.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 21 februari 2012 om 18:01 geantwoord

Maandag is uw bestelling verzonden. En zou vandaag uiterlijk morgen bij u moeten zijn.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Vandaag, donderdag, nog steeds is de bestelling niet bij mij. Volgens Laderwebshop.nl maandag verzonden en zou het dinsdag, uiterlijk woensdag bij mij moeten zijn?! Is de bestelling nou verzonden of niet?? Weet niet of ze nu de waarheid spreken of de boel lopen te rekken, omdat het misschien helemaal niet op maandag is verzonden..? In ieder geval, zeeeer slechte service, zeeeer traag, niet bereikbaar, reageren niet op mails, pas als ik KLACHT.nl inschakel.. En absoluut NIET OPGELOST!!

Alle klachten die gemeld zijn door