Klacht: Laattijdige levering

op 16 augustus 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

3 juli bestelden wij een robotgrasmaaier bij jullie met bijhorende grenslijn,op de site staat vermeld dit 3 weken ging duren…
Tot op heden ontvingen wij nog steeds niks…al mail gestuurd waar ik geen antwoord op kreeg,dan gebeld en die gingen me verwittigen als ze iets van leverancier hadden gekregen …resultaat heb idd mail gekregen die maar half leesbaar was…terug gebeld een week een half geleden en ik ging hem zeker vorige week ontvangen…wat raad je?weer niks!!!
Ik vind dit echt geen reclame voor jullie site goed weten we hem snacht van 1 van de 1 sten bestelden en nu op 16 augustus nog niks kregen…
Kunnen jullie dit voor mij nakijken aub?

Vriendelijke groeten,

Cathy Lauwers

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de robotgrasmaaier eindelijk in mijn bezit zal hebben...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 14 september 2017 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Lauwers,
Onze excuses voor de lange wachttijd.
Onze leverancier had geen grenslijnen meer op stock. Daarom werd uw bestelling pas later opgemaakt. Volgens onze leverancier werd uw bestelling ondertussen op 24/08 bij u geleverd.
Aarzel niet om ons te contacteren via onze klantendienst (helpdesk@outspot.eu) indien u nog vragen heeft.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot-team

Alle klachten die gemeld zijn door Cathy 78