Klacht: Laatste paar voor ogen verkocht

op 28 juni 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik ben dinsdag 28 juni 2016 bij footlocker geweest in zaandam. Ik ga hier altijd naar binnen omdat ze vaak last pair sale hebben. Ook deze keer vond ik weer een heel mooi paar schoenen (adidas stan smith copper/rose gold? Weet de naam niet letterlijk) voor een hele leuke prijs in precies mijn maat. Toen ik de schoen aan had vroeg ik aan een medewerker of ik de andere schoen ook mocht passen. Hij zei dat hij even bezig was en zou zo bij mij komen. Toen hij eenmaal bij me was en ik het nog een keer vroeg pakte hij de schoen die ik op dat moment uittrok uit mn handen en zei dat hij naar die schoen op zoek was omdat hij die net verkocht. Meteen liep hij weg zonder dat ik er wat van kon zeggen. Ik vind dit echt heel raar want als je schoenen verkoopt zorg je toch dat je ze samen in de doos hebt en niet terug in het rek legt.
Ik heb nog wat minuten verbijsterd in de winkel gestaan. Even later heb ik nog gevraagd of ze nog een andere maat hadden, maar dat hadden ze niet.
Ook kan ik deze schoenen op internet nergens bestellen want ik kan ze nergens meer vinden.

Ze hadden andere filialen kunnen bellen om te vragen of ze dit paar nog hadden.
Ze hadden we ook een ander vergelijkbaar paar schoenen aan kunnen bieden voor de zelfde prijs.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xkaylee