Klacht: Laatste licentie mei 2013 digitale ontvangst werkt niet

op 31 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Tot mei 2013 kon ik normaal digitale t.v. ontvangen.
Na 5 telefoontjes in dec. 2013 en jan. 2014 met verschillende medewerkers van klanten service en het toezenden van een nieuwe licentie kan ik op mijn t.v. nog steeds geen digitale ontvangst krijgen. Na overleg met de technische dienst van Philips kunnen zij niets voor me doen. Het gaat om het model 32PFL9604H/12.
Mijn provider heeft eerder al een monteur gestuurd gehad en in huis zijn alle kabels en aansluitingen gecheckt die normaal werken.
Ik betaal maandelijks voor digitale ontvangst en baal ontzettend dat dit probleem niet opgelost kan worden.
Een bekend bedrijf hier in de buurt heeft van dit type toestel zo 3 klanten in behandeling.

Uiteraard een digitaal werkende t.v.
Een emotionele schade vergoeding en vergoeding van gemaakte onkosten.
Een reactie binnen 10 dagen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 31 januari 2014 om 14:49 geantwoord

Geachte,

Dank voor uw bericht. We raden aan om uw provider te contacteren. De TV werkt correct, en vanuit Philips kunnen we u dus helaas niet verder helpen. Er is geen technisch defect met het toestel. Wel gaat het om een gekend probleem met uw provider, en dit met verschillende producenten van TV's. Daarom raden we nogmaals aan om hen te contacteren.

Philips Webcare

Heeft op 03 februari 2014 om 11:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Op deze manier is mijn klacht natuurlijk niet opgelost. Met de provider heb ik ook vele contacten gehad en hebben mij een monteur en een nieuwe smartcard gestuurd. Daarnaast is heb ik over dit onderwerp nog contacten met de winkelier. Ook deze bevestigd dat er bij verschillende providers dezelfde problemen zijn als bij mij.
Ze verwijzen allemaal naar dit type toestel. Waar blijf ik nu als klant ????? Kunt u mij niet een nieuw toestel sturen? Wat moet ik straks als we niet meer analoog kunnen ontvangen?

In afwachting,

Vr.gr. M. Smits

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door xtalsgerrits