Klacht: laatste jaar regelmatig problemen met Gauloises blauwe 27 stuks verpakking, kapotte, deels afgevulde en ontbreken sigaretten komen regelmatig voore

op 10 september 2016 over Imperial Tobacco in de categorie Sigaretten

Ongeveer 1:50 pakje Gauloises blondes, de 27 stuks verpakking, bevatten sigaretten met pruductiefouten, bevatten te weinig sigaretten, zijn uitgedroogd, bevatten halve boomstronken in de tabak, branden ondeugdelijk.
Vandaag kocht ik een pakje van 27 stuks groot waar er weer eens maar 26 in zaten.
Ik probeerde contact te krijgen met klantenservice van Gauloises om dat te melden, en de productiecode door te geven, blijkt de klantenservice online onvindbaar, op de verpakking staat ookniets vermeld.
De laatste jaren is de kwaliteit van de geleverde pakjes Gauloises sterk afgenomen. In het verleden, voordat Gauloises van Imperial tobacco werd, was er uiterst zelden wat mis. Nu met de regelmaat van de klok.
Ik vind dat beneden peil, en het getuigt van weinig zin in het leveren van een goed product van consistent smaak en kwaliteit. De afwezigheid van klantenservice onderstreept dat gevoel nog maar eens. Rokers kopen het product toch wel, boeit ons niet of er iets niet goed is met het product, ze zijn toch wel merktrouw. Das prachtig, zo’n ibstelling, maar wel ontzettend arrogant.

Als Imperial Tobacco:

1: een merksgewijs online of telefonisch meldpunt heeft waar consumenten hun opmerkingen, vragen en klachten kwijt kunnen. Dat heet klantenservice, in het geval dat het bestaan van een dergelijk wezenlijk onderdeel van je bedrijfsvoering Imperial Tobacco ontgaan is, en dat lijkt het geval.
2: dat de klantenservice ook daadwerkelijk iets doet met de feedback van klantenservice en erkent als er ondeugdelijke producten zijn geleverd.nu is imperial tobacco zo arrogant om helemaal geen klantenservice te hebben, noch te reageren op klachten van klantenservice die hun klachten op klachten.nl poneren.
3: dat imperial tobacco structureel gaat werken aan verbetering van zowel kwaliteit als kwaliteitscontroles, zodat producten waar wat mis mee is de fabriek niet of bij zeer hoge uitzondering kunnen verlaten. Problemen die ik regelmatig tegenwoordig zijn niet goed afgevulde pakje sigaretten, waardoor er te weinig in zitten; pakje met misbaksels erin, dat wil zeggen half gemelde of ongevulde vloe met een of meer filters, dubbelgevouwen sigaretten waardoor er en kapotte en te weinig in een pakje zitten. In mijn ervaring is er met ongeveer 1:50 pakje iets mis en krijgt de consument niet waar voor betaald wordt.
4: correcte en snelle opvolging van klachten die online op websites zoals klacht.nl geplaatst worden. Webcare dus.
5: genoegdoening in de vorm van erkenning van het feit dat ook bij imperial tobacco wel eens wat mis gaat bij de productie, excuses aanbieden aan klanten voor het ontstane ongemak en ergernis, dankzegging voor de door klanten genomen tijd hen te attenderen op knelpunten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Imperial Tobacco over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door samwiser