Klacht: Laagste prijs garantie?!?

op 09 juni 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

20-05-2017 bij BCC Eindhoven (maarten) voor ongeveer 5.000 euro aan apparatuur besteld.

Afspraken:
* LAAGSTE PRIJS GARANTIE
* Binnen 10 werkdagen leveren
* betalen contant in winkel
* Geen korting maar wijnkoeler (was nog over)
* kosten van bezorgen eraf ( €40,00 )
* koelkast en afzuigkap worden 05-06-2017 geleverd. (Niet op voorraad)

Op de afgesproken datum komt BCC brengen.

Airfryer
Koffie automaat
gaskookplaat
Wijnkoeler
Oven combi
wasmachine
Droger

Ook de vaatwasser kwam binnen…
Toen de bezorgers weg waren en ik begon met inbouwen zagen wij dat de vaatwasser zodanig transportschade had dat wij hebben gebeld naar de klantenservice.

Na 45 min. in de wacht, werd er verteld dat het via Whatsapp binnen 1 uur geregeld zou worden…
En dat ik foto’s van de schade moest sturen.

Zo gezegd zo gedaan.

Na 2 à 3 dagen een reactie. Hij kon omgeruild worden of een korting (100 euro). Aangezien het een inbouw vaatwasser betreft en er nog een deurtje op komt hebben we gekozen voor de korting, onder voorbehoud dat het apparaat verder geen schade heeft.

Tot op heden niets van vernomen…

Wij zijn na deze problemen op internet gaan zoeken naar onze apparaten ivm de laagste prijs garantie. En hebben een aantal van onze apparaten voor een lagere prijs gevonden. Een totaal verschil van € 238,00.
Toch een bedrag om iets mee te doen…
Ik ben met deze informatie naar BCC Eindhoven gegaan en die komt met het volgende verhaal.

Omdat wij een wijnkoeler en de bezorgkosten hebben gegeven worden deze eerst verrekend met ons verschil. Dat komt erop neer dat u nog recht heeft op €95 ipv €238.

Dus dan komt het erop neer dat ik de wijnkoeler en de bezorgkosten alsnog zelf betaal toch?

Ik heb verschillende mensen van BCC gesproken en NIEMAND kan mij helpen.
Ben ik nou onredelijk of komt BCC zijn afspraken niet na?

Mvg.

Tim Peeters
Patrijs 8
5508 LH Veldhoven
06-14024036

Graag zoals de afspraken...

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2017 om 13:39 geantwoord