Klacht: laagste prijs garantie

op 23 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Een reis bij Neckermann gezien voor € 578, Bij Corendon werd deze reis, zelfde hotel, verzorging, duur en datum voor € 749 aangeboden. Contact opgenomen met Corendon waarbij werd aangegeven dat ik een printscreen van Neckermann dien te mailen en dat daarna de laagste prijsgarantie zal worden aangevraagd. Gedaan wat gevraagd werd en een aantal keer contact opgenomen omdat antwoord uitbleef. Vandaag, na 12 dagen vanaf het eerste contact, werd contact met mij opgenomen met de mededeling dat geen aanbod gedaan kan worden omdat het niet dezelfde reis betrof. het verschil zat hem erin, let op!, dat Neckermann niet met Corendon vliegt maar met Transavia. Op mijn opmerking dat logisch is dat andere aanbieders niet met Corendon vliegen, geen duidelijk antwoord gekregen. Kort gezegd, die laagste prijs garantie van Corendon is niet meer dan een misleidende reclame uiting. Het ergste is nog dat de reis bij Neckermann inmiddels is uitverkocht en ik nu honderden euro’s duurder uit ben voor dezelfde reis.

Ik ben tevreden als Corendon haar beloftes nakomt en ophoudt met mensen misleiden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F. Yildiz