Klacht: Opgewarmd, niet vers en nauwelijks warm eten.

op 11 december 2019 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Zojuist gegeten bij Laplace filiaal 249401 verkoper 1033147 bon 0427. We moesten lang wachten voordat het eten klaar was en druk was het niet. Bij het afhalen werd ons meegedeeld dat we ook salade konden nemen. Uhh had dat niet van te voren gecommuniceerd moeten worden. Salade dus niet gehaald anders werd het eten koud. Nou dat kon niet koud worden want dat was het al bijna. De kruidenboter smolt nog geeneens op de biefstuk en mijn mans kalkoen medaillons hadden ook nauwelijks vuur gezien. Al met al een slechte zaak in het verleden kwamen wij graag bij Laplace maar voor ons nu geen lsplace meer!!!

Als het bedrag gecompenseerd wordt van de maaltijden. Laplace filiaal 249401 verkoper 1033147 bon 0427

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Place over deze klacht.

Bericht van La Place

5 maanden geleden - Beste Leanne, Wat vervelend dat je ervaring bij La Place niet fijn is geweest! Ik wil je vragen nogmaals je klacht neer te leggen bij de gastenservice van La Place, zodat wij deze klacht op een juiste manier met je kunnen afhandelen. Dit kan via verschillende kanalen, Live chat, contact formulier op de website, mailen naar gastenservice@laplace.nl of bellen met telefoonnummer : 088-9998555 Groetjes Kriss

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 07 maart 2020 om 14:58 geantwoord

Heeft op 10 maart 2020 om 13:35 geantwoord

Wij hebben een oplossing aangeboden gekregen echter deze is geldig t/m 31-3-2020. Hopelijk kunnen wij vanwege ernstige ziekte en operatie binnen deze termijn gebruik maken van dit aanbod. Een verlenging van geldigheidsduur zou in ons geval zeer welkom zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door versatel1