Klacht: Onbeschoft personeel

op 19 november 2019 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Ik wilde vanavond om 10:55 na een lange vlucht een broodje kopen bij de laPlace balie op Schiphol plaza, bij de ingang naar de perrons. De vrouw achter de kassa weigerde echter mij te laten afrekenen omdat ik niet precies recht achter de klant voor mij had gestaan. Als dit verplicht is lijkt het me handig om dit duidelijk aan te geven. Strepen op de grond misschien?? Ook geen slecht idee om uw personeel te vertellen dat het niet heel klantvriendelijk overkomt als ze met een arrogante grijns op het gezicht tegen een klant die al een paar minuten rustig stond te wachten zeggen dat ze niet van plan zijn om te laten afrekenen. Voor mij nooit meer laPlace!

Als deze mevrouw flink op de vingers wordt getikt. Meerdere klanten die getuige waren vonden haar gedrag schandalig

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Place over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van La Place

5 maanden geleden - Beste, Ik kan me heel goed voorstellen dat u hiervan absoluut niet gediend bent. Mijn excuses hiervoor. Ik zal dit dan ook doorgeven aan de organisatie waar La Place Schiphol onder valt. Ik hoop u toch eens weer te mogen begroeten in een van onze vestigingen. Groetjes Kriss

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 03 december 2019 om 12:06 geantwoord

Beste,
Ik kan me heel goed voorstellen dat u hiervan absoluut niet gediend bent. Mijn excuses hiervoor. Ik zal dit dan ook doorgeven aan de organisatie waar La Place Schiphol onder valt. Ik hoop u toch eens weer te mogen begroeten in een van onze vestigingen. Groetjes Kriss van la place

Alle klachten die gemeld zijn door MargrietKroes