Klacht: Duur en slecht

Jolanda Tijssens op 17 juni 2018 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een kogelbiefstukje gegeten bij LaPlace Gilze. Ik vroeg om een rare biefstuk. Deze was medium tot well done. Het stukje kruidenbotter was superhard. Verder zat er friet bij die dubbel hard was gebakken. En ook nog lauw. En verder…..niets. Geen sla, salade, champignon of saus. En dat voor bijna E15,- dus veel geld voor een slecht stuk vlees en slecht gebakken friet.

Gewenste Oplossing:

Bij zo’n groot bedrag zou ik toch zeker een complete maaltijd willen zien. Als ik ook nog een E5,- neer moet tellen voor wat gezonde dingen erbij, kan ik beter in een echt restaurant gaan eten waar ik aan tafel bedient word. Nu moest ik alles zelf halen en word er ook nog van me verwacht dat ik zelf mijn tafel afruim. Dus veel geld voor weinig.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 19 juni 2018 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Jolanda Tijssens

Heeft op 07 juli 2018 om 22:32 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

op dit moment, 7 juli dus ruim2 weken na deze klacht en aangeboden oplossing, hen ik niets meer gehoord of gezien van La Place,dus geen coulance ontvangen. Helaas.....

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - vandaag 2 waardebonnen ontvangen van La Place voor een warme maaltijd, super. Dit vind ik zeker een goede oplossing. La Place, dank je wel

Alle klachten die gemeld zijn door