Klacht: Contact en samenwerking ivm de pas

op 05 februari 2020 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid mijn mobiele la place pas. Maar sinds bijna een jaar heb ik een nieuwe telefoon en kan ik niet meer inloggen. Ik heb onderrussen minstens 8x mijn dinerpunten gemist. Er is door het hele land waar ik steeds eet (vaak tijdens reisjes) nog geen enkele medewerker, zelfs manager gevonden die het probleem kan oplossen. Ik wordt steeds omgeleid, maar kan met mijn eigen account niet meer inloggen. Ik heb maar één email.. Dus kan geen ander account aanmaken en wil dit ook niet. Ik heb geen email van la place vinden voor het deponeren van mijn vraagklacht. . Als je bij google ‘contact la place’ intoetst kon je steeds bij de site uit. Het systeem werkt al bijna een jaar niet.. De managers zeggen steeds dat het mogelijk een storing betreft. Maar dat duurt dan wel erg lang. Het duisters me ondertussen wel een beetje. De organisatie van de restaurants zelf lijkt beter op orde dan de organisatie acht de schermen.

Ik zou graag mijn mobiele pas weer kunnen gebruiken om punten op te sparen.
Ik vond de extra steegjes als member altijd erg leuk. Ik had er niet een punt van gemaakt als ik niet zo'n grote la place fan was. Ik vind het eten en aanbod er echt geweldig!
Zeer divers, gezond, vers, lekker en betaalbaar.
En dat in een prettige sfeer.
Daarom wil ik ook graag weer gebruik maken van de voordelen. Ik had inmiddels al heel wat punten kunnen opbouwen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Place over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 12 februari 2020 om 21:41 geantwoord

Beste mevrouw Datthijn,

Allereerst, wat ontzettend leuk om te horen dat u zo'n fan van onze restauranten bent! Goed dat u contact met ons opneemt wat betreft de La Place kaart, want dit kan ik voor u oplossen.

Om het op te lossen wil ik u vragen om eerst te kijken of de La Place app een update nodig heeft en deze zo nodig uit te voeren. Om vervolgens weer in te kunnen loggen heb ik een nieuw wachtwoord voor uw account aangemaakt. Deze zal ik e-mailen naar elisedatthijn@gmail.com.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Laat u het ons weten als het niet is opgelost? Dan kijken we graag nog met u mee.

Groeten van Anouk

Alle klachten die gemeld zijn door Elise Datthijn