Klacht: Kwaliteit personeel vs kwaliteit product

op 24 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Elstar elders 1.49 de kilo, bij ah 2 euro. Toch gekocht, bruine blubberappel ertussen. Rotte appel stinkt, fruitvliegjes gaan nooit meer weg.. Aardappels, exact zelfde verhaal. Ergste is dat de 16 jarige “medewerkers’ verveeld zuchten als ze achter je staan, en met rolkarren tegen de kinderwagen botsen. “Pardon” kennen ze niet, en bij de scan controle worden de gecheckte producten op een hoop gegooid, waarbij de bakboter op de grond terecht komt. Ook hier geen excuses, gewoon verder mutteren..
De derde keer dat iets dergelijks voorkwam overgestapt naar Jumbo. Ook ah bezorgdienst is beroerd, rijden agressief, verlenen geen voorrang en gebruiken geen verlichting.

Albert Hein moet personeel tenminste leren dat de klant HUN SALARIS staat te betalen in de winkel! Beleefdheid naar de klant.. eer staat reclame op de busjes, geeft het bedrijf een slechte naam

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. de K.