Klacht: Kwaliteit groente

op 15 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De laatste maanden merken wij een sterkere achteruitgang in de kwaliteit van uw groentenprodukten. Overigens al eerder eens opgemerkt en gehoorde opmerking binnen de kennissenkring.
Vanmorgen gekocht bij AH t Rond in Houten: Hollandse kleine spruiten 500gr merk AH, streepjescodenr:8710400378921.land van oorsprong :nederland
Ongeveer een tiental spruitjes kunnen weggooien ivm slechte staat en een merendeel van deze spruitjes waren “aangetast met bruine vlekken en bruine kl soort gaatjes. Tevens donderdag 13/10 jl duopak aardappelschijfjes gekocht, merk AH tht 22-10-2016800 gr code8718265 628250, dit duopak staat nu al bol, volgens mij kan dat niet, immers als wij deze tot de 22e zouden bewaren denk ik dat de aardappels uit hun verpakking ploffen!

Tevreden zijn wij als wij de kwaliteit krijgen waarvoor wij betalen.
Hopelijk kunt u hier wat aan doen doen bijv. betere en scherpere kwaliteitscontrole.. het zou jammer zijn wij zullen genoodzaakt worden om een andere supermarkt te gaan bezoeken voor onze groenteinkopen etc.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht D.Nellestijn

1 maand geleden - Helaas bericht gekregen datde klacht NIET in behandeling wordt genomen. Kennelijk neemt AH de klacht van zijn consumenten niet serieus. jammer, ik dacht dat AH beter met deze mogelijkheden om zou gaan. Uiteraard zullen wij deze reactie kenbaar maken binnen onze kringen en andere mogelijkheden. Uiteraard een zeer koude douche hiervoor.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.Nellestijn