Klacht: kwaliteit bloemen

op 27 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de vierde maal bloemen gekocht die na twee dagen gingen hangen
Er is al eerder een bos aangeboden als compensatie maar afgelopen zaterdag iom cassiere
een boeket aangeschaft die dezelfde morgen zou zijn geleverd .
8 euro kostte dit boeket Ik wil geen bloemen meer van AH.
Ik ben sterk van plan anti reclame te gaan voeren om andere klanten te waarschuwen

Gewenste Oplossing:

Een reactie van AH/Leverancier en een tegoedbon voor wanprestatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eefommen
x