Klacht: kwaliteit

op 17 september 2016 over Gillette in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Ik ben al vele jaren gebruiker van de scheermesjes van Gillette doch heb ik de laatste maanden met mijn twijfels over de kwaliteit… ik scheer mij 1 keer korte beginnende stoppelbaard en mijn blauwe beschermlaag is direct al weg terwijl ik mij vroeger 5 tot 6keer kon scheren… gilette pro fusion. Dit kost 40euro voor 8 mesjes.
Is er soms een productiefout of zo want dit is niet normaal dat dit na 1 keer gebruiken ik direct een nieuw mesje nodig heb. Ik kan evengoed een ander goedkoop merk (wegwerp) gebruiken.
Indien ik geen antwoord of compensatie krijg zie ik me genoodzaakt om dit te laten onderzoeken en hier een artikel over te schrijven
Ik hoop dat ik een compensatie krijg
Met vriendelijke groeten
Bossuyt pieter

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een compensatie krijg (een mesje of 30 van Gillette pro fusion...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gillette

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gillette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bossy