Klacht: Kwalijk

op 18 oktober 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag (14-10) heb ik telefonische contact opgenomen met de servicedesk van Footlocker. Daar werd mij doodleuk verteld dat mijn bestelling van 6 dagen geleden plots niet meer op voorraad is en dat ik het aankoopbedrag binnen 10 dagen retour kan verwachten.

Bijzonder kwalijke manier van doen, u verkoopt goederen die (zogenaamd) niet op voorraad zijn en laat uw klanten er zelf na 6 dagen achter aan bellen, daarnaast denk Footlocker er nog eens 10 dagen over te doen het aankoopbedrag terug te storten.

Maar wat nog veel erger is, het bestelde artikel is wel degelijk op voorraad maar voor een thans veel hogere prijs.

Footlocker heeft nog niet gereageerd

Gewenste Oplossing:

Artikel zsm opsturen voor de aangeboden prijs en een tegemoetkoming voor alle tijd en moeite

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CasperLem