Klacht: Kwaadaardige bezorger

Brian050 op 15 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor mijn bedrijf krijg ik vaak pakketjes met UPS. De processen verlopen prima en de staat van de pakketten zijn meestal in orde. Helaas is de bezorger een niet zo’n vriendelijke man. Waarbij andere postbezorgers netjes aankloppen of even aankloppen op de achterdeur, slaat de UPS man bijna je raam eruit, waarna je met een hartverzakking aan je keukentafel zit. Sta je niet binnen 10 seconden aan de deur, slaat hij nogmaals hard met zijn knokkels op het raam. Dit gaat al een tijd op deze manier, maar als ik mijn pakketje in ontvangst heb genomen ben ik het alweer vergeten en vind ik het niet de moeite waard om hier iets van te melden. Tot vorige week… na wederom een harde klap op het raam, staat mijn moeder gehaast aan de deur om mijn pakket in ontvangst te nemen. Er was een BTW bedrag verschuldigd omdat deze uit Azië was gekomen. Toen mijn moeder aan had gegeven dat wij enkel betalen via de bank, via een machtiging of via een factuur zei de bezorger: ” nee, alleen contant geld, en dan moet je maar niets meer bestellen ” en is met mijn pakketten de bus weer ingestapt. normaliter betalen wij alleen per bank omdat wij geen contact geld in huis hebben. Ik heb ondertussen de pakketten betaald nadat via de track and trace code alsnog kon betalen. Tot mijn verbazing zie ik bij de levering van de pakketten een briefje zitten dat ik UPS kan machtigen om het verschuldigde btw van mijn rekening af te schrijven, en 3 dagen later kreeg ik ook nog een factuur. Ik denk dat de bezorger niet op de hoogte is van het feit dat ik via een factuur kan betalen of via een machtiging. Postcode: 9665

Ik zou graag gewoon mijn facturen betalen via de pin, factuur of automatische incasso.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 september 2021 om 12:27 geantwoord

Beste Brian,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Om u hierbij verder te helpen en het pakket te kunnen traceren, heb ik echter een geldig trackingnummer nodig.

Als u mij kunt voorzien van het trackingnummer (18 tekens beginnend met 1Z), dan ga ik direct voor u aan de slag.

Ik zie u antwoord graag tegemoet.

Met Vriendelijke Groet,

UPS Customer Service,