Klacht: Kussensloop

op 09 juli 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi ik heb bij u zaak een kingsize dekbed overtrek gekocht maar er zat maar 1 kussensloop bij maar ik heb de bon niet meer het artikel nummer is 4. 056233903300 in de winkel zijden dat ik met u een berichtje kon sturen Mvg tilly witjes

Gewenste Oplossing:

Als ik een kussensloop er bij kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2021 om 18:04 geantwoord

Er staat bij status dat de klacht is opgelost maar we hebben helemaal geen oplossing gekregen dus er is nog niks opgelost gr

Reactie van de melder van de klacht Tilly witjes

1 week geleden - Dus graag nog een oplossing ik ben ook bereikbaar op tel 0636324036 gr tilly

Bericht van Lidl

1 week geleden - Goedemorgen Tilly, op 9 juli 2021 hebben wij een e-mail aan je verstuurd. Wij zouden graag een reactie ontvangen op die e-mail. Zodra wij de gevraagde informatie hebben kunnen we de mogelijkheden bekijken! Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected] Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 juli 2021 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tilly witjes