Klacht: Kussens niet te ruilen, hoe moet een leek als mij dat weten??

op 15 september 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Beste mensen,

Wat kan ik doen.

Ik ben zaterdagmorgen naar Leen Bakker (Ringbaan Oost te Tilburg) gegaan. Heb daar een medewerkster aangesproken, welke mij begeleide voor een nieuw dekbed en kussens.
Bij de kassa alles afgeregeld.

Avonds alles uitpakken, overtrek over het dekbed en de kussens. En beoordeel ik dat de kussens toch te dik zijn.
Deze weer ingepakt, dus niet gebruikt, niet op geslapen.

Eerste mogelijkheid (maandagmiddag na werk) ik terug naar Leen Bakker, om de kussens te ruilen voor twee andere kussens. Maar dat kon niet, kussens kunnen niet geruild worden. Ik zeg; hoe moet ik dat weten.
Staat op de kassabon en staat op borden aangegeven.

Ik lees geen kassabon, die gaat in de portemonnee.
En vraag waarom wordt dat niet verteld.
Dat zou wel moeten zeggen ze, maar dat dat niets is gedaan, is dan pech. Zo wel niet door de medewerkster die mij geholpen heeft als niet bij de kassa.
Tja daar konden ze dan niets aan doen, antwoord was: NEE
Ook de bedrijfsleiding wilde mij niet eens te woord staan.

Bel ik de klantenservice van Leen Bakker, een 0900 nummer, maar na 10 minuten nog niemand aan de lijn??

Nu kijk ik op de site van de CBW, toch altijd goed als je iets koopt bij een bedrijf met hun logo. Maar als je daar een klacht wil indienen moet je eerst tussen de 75,- en 125,- euro betalen. Nu breekt mijn klomp.

Dus eigenlijk sta ik nu als klant machteloos.
Iedereen roept over dienstverlening en service bieden, maar nee ze laten je gewoon in de kou staan.

Wat kan ik nog doen.
Waar kan ik terecht, zonder er ook nog eens voor te moeten betalen.

Als de kussen retour worden genomen, en ik mijn geld terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door paulvrooij