Klacht: Kussenbox Modena

op 24 februari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi, wij hadden een goedkope kussenbox gehaald bij Leenbakker, helaas beschimmelde onze kussens waarop wij terug naar de winkel gingen. Hier warden wij prima geholpen en nadat wij nadrukkelijk hebben aangegeven dat wij een box wooden die dit probleem niet zou hebben hebben wij de Modena box aangeraden gekregen.

Nu een paar maanden later hebben we weer schimmel !!! Maar Leenbakker weigerd service te verlenen aangezien op het kaartje staat dat de kussens binnenshuis bewaard dienen te worden.

Dit is een advise, er staat niet dat dit noodzakelijk is en hun personeel heft ons geadviseerd.

Gewenste Oplossing:

Ligbedkussen vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Esther1302