Klacht: Kruitvat kerkrade

op 06 oktober 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte
Nou ik ging met mijn partner rond kwart over 1 naar de kruitvat in Kerkrade. Ik had hulp nodig voor de juiste speen voor de difrax fles. Dus ik vroeg dat aan een medewerker het was omdat het moest keek me niet aan als ze wat zij en liep zo weer weg hadden ze niet in hun assortiment prima nog vriendelijk bedankt. Ik andere fles gepakt met de juiste speen lopen naar de kassa iemand voor mij had alles eropgelegt en vroeg of ze de bonus kart bij zich had ze zij nee en ik zo als het mag mag het via de mijne waarop de kassabediende grof nee zegt ik zo oké. En een andere kassa ging dicht en zei tegen de meneer u moet naar de andere kassa en op dat moment legde ik de spullen neer die man kroop voor en hij werd gewoon geholpen terwijl ik alles ernaar had gelegt ik ben zo naar buiten gelopen heb alles laten liggen sorry maar zo ga je niet met mensen om als ze geen zin om te werken hebben moeten hun weten maar ga het niet op klanten afreageren
Ik hoop echt dat hier wat mee gedaan word
Dit mag en kan niet

Als jullie deze filiaal aanspreken over de punten te verbeteren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tattoogirl34