Klacht: Spervuur van vragen bij de kassa.

op 17 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik kan alles zelf vinden. Zo niet dan vraag ik het aan een medewerkster. Kom ik bij de kassa, dan vraagt de caissière of ik alles heb kunnen vinden. Daarmee dwingt ze mij tot een beleefd antwoord terwijl haar vraag geheel overbodig is. Er loopt personeel in de zaak. Dus die vraag heeft een andere bedoeling. Mij in de ja-modus brengen. Want vervolgens vraagt ze: Heeft u een klantenkaart. Antwoord is Nee. Vervolgens: Wilt u een klantenkaart. Antwoord is Nee. Elke keer ditzelfde ritueel. Als ik een klacht wil indienen over dit HINDERLIJK VRAGEN NAAR DE KLANTENKAART zegt ze: We moeten dit doen.

Als u mij niet de voordelen van de klantenkaart gaat uitleggen, maar stopt met hinderlijk lastigvallen. Tegen die meisjes zeggen: Als die meneer al twintig keer heeft gezegd dat hij het niet wil, NIET MEER VRAGEN. Het is mij al meer dan honderd keer gevraagd. Produkten die ze ergens anders hebben koop ik al niet meer bij jullie om van het Hinderlijk gevraag af te zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bramwillemsen