Mijn Klacht:
De plakstrip van de inleg die plakt totaal niet.
Het schuift alle kanten op,zit niet op de goede plek!
Gewenste Oplossing:
verpakking met wel een goede plakstrip van de inleg
sylviaenjanet op 21 januari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen
Een klant van Kruidvat heeft klachten over de plakstrip van de inlegkruisjes 60x normaal. Volgens de klant plakt de strip niet goed, waardoor de inlegkruisjes niet op de juiste plek blijven zitten en alle kanten op schuiven.
De plakstrip van de inleg die plakt totaal niet.
Het schuift alle kanten op,zit niet op de goede plek!
verpakking met wel een goede plakstrip van de inleg
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM