Ik heb vandaag een kruitvat mobiele opwaardeerkaart van 15 euro gehaald bij het kruitvat filiaal in ulft en daar staat dat je 400mb Internet krijgt ,dat is niet gebeurd en ik heb toen kruitvat gebeld en hun... Lees meer
Slecht innen van een kleine prijs, heb prijs van 5 euro moet je naar een postinrichting om dat aangetekend op te sturen. Koop nooit loten bij kruidvat dit is belachelijk. Lees meer
Na het gebruiken van jullie haarontkleuring stinkt mij haar na weken nog en ik heb alles geprobeerd. Help, ik schaam mij ervoor. Lees meer
heb hotelbonnen gekocht voor 24,- euro.
nu is een activatiecode onleesbaar.
heb klantenservice gebeld; kunnen niets voor me doen.
Ben naar de winkel gegaan; kunnen niets voor me doen.
ik ben teleurgesteld in Kruidvat!
ze komen me op geen enkele manier... Lees meer
heb hotelbonnen gekocht voor 24,- euro.
nu is een activatiecode onleesbaar.
heb klantenservice gebeld; kunnen niets voor me doen.
Ben naar de winkel gegaan; kunnen niets voor me doen.
ik ben teleurgesteld in Kruidvat!
ze komen me op geen enkele manier... Lees meer
Voordeelkaart is vergeten af te geven Lees meer
Ik heb Een pakket sun vaatwasmachineblokjes gekocht in Kruidvat.
Ik kan hiermee een reischeque winnen maar ik geraak niet op de website. Ik kom op zonbescherming terecht.
Hoe geraak ik er wel op of is het bedrog? Lees meer
Vandaag ben ik langs de kruitvat geweest in Den Haag, Houtwijk. Ik kom er wel eens vaker en zie de assisten manager ook vaak werken. Het is een Hollandse man met dunne postuur, blond haar en blauwe ogen. Er was... Lees meer
beste
Ik ben zeer teleurgesteld in jullie acties.
ik ben aanwezig op 16 februari (koopavond) om 17uur in het kruidvat te Lokeren om 2 voordeelpakken van gilette fusion proglide aan te kopen.
Maar krijg te horen dat geen enkel voordeelpak (actie 40 procent... Lees meer
Ik gebruik altijd matte putty kruidvatmerk voor mijn haar.
Nu blijkt dat dit ineens nergens meer te krijgen is!!
Waarom is dit eruit gehaald....
Staan genoeg styling producten maar niets lijkt op de matte putty paste!!!!
Erg jammer dit!! Lees meer