Klacht: Kruidvat raakt alle vakantiefoto’s kwijt

op 07 oktober 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Betreft: Alle vakantiefoto\\\’s door kruidvat zoekgemaakt.

Wij hebben in de week van 22 augustus 2 wegwerp camera\\\’s gekocht in het filiaal in Apeldoorn. Dit om foto\\\’s te maken (op de ouderwetse manier) op vakantie. Na terugkomst van vakantie, hebben we deze camera\\\’s met alle vakantiefoto\\\’s bij de Kruidvat ingeleverd om te laten ontwikkelen.

De weken hierna waren de foto\\\’s telkens niet aangekomen in het filiaal. Na wat doorvragen bleek dat de foto\\\’s zoek waren geraakt en niet meer in jullie systeem voorkwamen.

De medewerkers hebben ons netjes te woord gestaan. Vandaag bleek de oplossing om volgende week langs te komen in het filiaal om een \\\’zoekgeraakt\\\’ formulier in te vullen met alle informatie wat er op de foto\\\’s is te vinden.

Het probleem lag namelijk bij een verkeerde levering in een ander filiaal. Het is niet mogelijk om alle 800 filialen af te bellen, maar moeten wachten totdat 1 keer in de zoveel tijd alle foto\\\’s worden teruggestuurd. Of er een actieve zoektocht naar de foto\\\’s wordt ondernomen is maar zeer de vraag. Ons werd verteld dat dit ongeveer 3 maanden gaat duren!! Ik snap dat het filiaal hier zelf weinig aan kan doen, omdat alles centraal wordt geregeld

Voor nu hebben wij 2 nutteloze camera\\\’s bij de Kruidvat aangekocht, voor niks foto\\\’s lopen maken en ziet het er naar uit dat we alle herinneringen kwijt zijn!!

Ik kan niet benadrukken hoe erg wij hiermee zitten en vind het totaal geen oplossing dat we een formuliertje moeten invullen, zodat er eens bekeken kan worden of bij het terug sturen van alle foto\\\’s onze foto\\\’s daar misschien tussen zitten.

Het kan niet zo zijn dat jullie zo onzorgvuldig omgaan met andermans persoonlijke en waardevolle spullen. Verder is het zeer ernstig, dat privé foto\\\’s die voor niemands ogen bedoeld zijn, nu blijkbaar gewoon ergens rondslingeren!

Ik verwacht dat jullie dit probleem serieus nemen. Alle 800 filialen hoeven niet afgebeld te worden, maar een gezamenlijk mailtje met onze gegevens lijkt me voldoende.

Het lijkt me dat onze naam op de envelop van foto\\\'s te vinden is. Dus 1 mailtje hoeft voldoende te zijn om bij alle filialen na te gaan of onze foto\\\'s daar te vinden zijn en het probleem is opgelost.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jlaurens