Klacht: Kruidvat Hotelvouchers

op 11 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb op 15-04-2016 in totaal 6 hotelvouchers gekocht. Helaas is het ons niet gelukt om binnen de tijdsbestek wat door Kruidvat als voorwaarde is opgelegd, om gebruik te maken van deze vouchers. Dit heeft grotendeels te maken met de aantal kamers die door de hotels beschikbaar waren gemaakt. Vol = vol, maar dan zit je nog wel met vouchers die nog verzilverd moeten worden.
Helaas is de actie verlopen, en zit ik nu met 6 vouchers, t.w.v. 11,99 p/s, waar ik totaal niks aan heb.
Ik baal hier enorm van, aangezien dit in het verleden wel altijd goed is gegaan.

Ik hoop dat Kruidvat ons hierin tegemoet kan komen, want niemand wil 71,94 lichter worden zonder daar maar enigszins wat voor terug te krijgen.

Als dit bedrag terugbetaald kan worden, of als ik alsnog gebruik kan maken van deze vouchers.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nousnous