Klacht: Kruidvat en onbeschofte manier van omgaan met KLANTEN

op 31 december 2013 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op 31 december 2013 brachten wij een bezoek aan Kruidvat Filiaal Rosmalen Centrum om nog even luiers te kopen. Het betreft een niet al te groot filiaal en waarschijnlijk zonder of met weinig opslagruimte. Het is er namelijk meestal nogal ‘vol’ en de gangpaden zijn krap. Dit maal was het echte wel erg bar. Het leek wel of de hele winkel vol display stond, alle losse voorraad in de gangen was geplaatst en alle nieuwe woorraad eveneens. Want er stonden overal pallets met nog te vullen gioederen.

Resultaat was dat wij met onze kinderwagen slechts 1 krap weggetje hadden om naar het eind van de winkel te komen waar de babyspullen staan.

Na de luiers nog even naar de gang van de Nivea producten want die stonden ook in de folder. Hiervoor moesten we de kinderwagen al over een lege pallet tillen. Toen we even bij de dagcrème stonden te kijken kwam een medewerker ons vragen of wij het konden vinden en of ze anders kon helpen. “nee dat was niet nodig”. Ja maar ze had een pallet en die moest komen staan op de plek waar wij stonden…. Onze reactie was dat dat alleen maar kon als ze liever de vakken vulden dan dat ze klanten hun producten liet kopen. Hierop liep ze de gang uit… wel liet ze de zojuist meegebrachte, volle pallet achter. Terwijl er aan het eind van deze gang ook al een pallet met spullen stond. kortom, we zaten vast. We besloten even verder te zoeken in het vak naar de juiste crème in de hoop dat ze zo terug kwam. dat was helaas niet het geval. Kortom, we moesten door de krappe winkel op zoek naar deze jongen dame om haar te verzoek de pallet te verwijderen zodat wij met onze baby van 7 weken in de kinderwagen de gang konden verlaten. Toen we vroegen of dat kon zei ze bijzonder geïrriteerd dat ze dat net al gevraagd had of dat moest maar dat ze geen reactie had gekregen… Alsof dat de vraag was of die pallet weg moest….dat was de enige manier waarop wij de gang en dus de winkel zouden hebben kunnen verlaten. Toen ik vroeg of dit een normalen gang van zaken was trok ze de pallet weg, draaide om zonder ons nog een blik waardig te gunnen en liep weg om nog meer rolcontainers en pallets de winkel in te rijden.

Om geen verdere ophef te maken in de winkel hebben we het hier bij gelaten maar voelen ons erg onbeschoft en vernederend behandeld. Juist omdat dit een bewuste aktie van de betrokken medewerkster was. En we voelen ons bij Kruidvat vooral niet behandeld als klant!

Excuses van de betrokken medewerker van het filiaal.
Instructie aan medewerkers hoe je WEL met klanten om zou moeten gaan. Veel winkels, ook andere budget-zaken en hun medewerkers, weten dit wel.
Ander beleid door het "management" van deze vestiging over het gebruik van de ruimte in dit filiaal. Dit kan echt beter.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Pheimans

4 maanden geleden - Nooit nog iets van Kruidvat gehoord. Slecht hoor

Alle klachten die gemeld zijn door Pheimans