Klacht: Kruidvat

op 16 januari 2014 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bonnen gekocht bij de kruidvat voor een overnachting bij een fletcher hotel.
In januari 2014 weten wij pas wanneer wij een weekend weg kunnen i.v.m. de werkzaamheden van mijn man.
Tot mijn verbazing zijn er geen kamers meer in het weekend t/m mei , de vrijdag of de zaterdag.
Als ik kijk op de website van het hotel zijn er zeker wel kamers vrij op de data die wij kunnen.

Gewenste Oplossing:

Kan ik bij het hotel zelf boeken ?
Anders heb ik de bonnen voor niets gekocht .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 07 februari 2014 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gasten de voorwaarden vermeld.
Als er verdere vragen zijn, kan er contact opgenomen worden met webcare@fletcher.nl.
Met vriendelijke groet,
Fletcher Webcare Team

Heeft op 24 februari 2014 om 10:04 geantwoord

Nog steeds de hele maand mei vol !!!
In april heel beperkt, dus kan nog steeds niet boeken.
Kan het rechtstreeks bij het hotel ?
Zal zeker niet meer de bonnen kopen en ook anderen af raden de bonnen te kopen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fletcher Hotels beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Keijzer2101