Klacht: Kruidvadaktie.

op 08 juli 2012 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Door omstandigheden hebben wij de datum van 29 juni over het hoofd gezien,wij hebben regelmatig gebruik gemaakt van deze akties,helaas vallen we nu buiten de boot,omdat we te laat zijn,de vouchers zijn niets meer waard,ik vind dat zoiets niet kan,we hebben er voor betaald, U ontneemt ons een leuk uitje,waar we elke keer weer van genoten..dit is een grote terleurstelling.

dat we alsnog onze vouchers kunnen gebruiken.

Bericht van Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij betreuren uw ongenoegen inzake de geldigheid inzake uw Kruidvat/Hotelmoment. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl zodat wij u eventueel nog van dienst kunnen zijn bij het reserveren. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 08 juli 2012 om 17:53 geantwoord

Wij hebben de gast verzocht contact met ons op te nemen zodat wij de mogelijkheden tot reservering kunnen bekijken.
Fletcher Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht luanakalea

5 jaren geleden - Inmiddels hebben wij contact gehad met webcare@fletcher.nl,en hebben wij alsnog een boeking kunnen doen... en wel bij de Gelderse Poort in Ooij,wij zijn hier erg blij mee en bedanken voor de deze tegemoetkoming.! m.v.g. yvon Sussenbach-de Jager

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fletcher Hotels beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door luanakalea