Mijn Klacht:
2 Johma kruidentuinje gehaald met aanbieding 2halen 1 betalen. Betaald met pin pas wat word gemotiveerd ivm zo miin mogelijk geld in huis.
Zie ik bon . Toch twee x gerekend.
Blijkt niet in computer te staan. Ga er mee terug en krijg een gevoel dat ik met iets vervelend kom. Krijg me geld terug voor 1 stuks a € 1.70.
Ondertussen wel € 1,71 betaald .
Als je dat 1000 x per dag doet stoomd er mooi € 10 per dag zo binnen bij jullie.
Ik attendeert hem daar op, word ik door hem uitgelachen.
Wie belasterd hier nu de boel.
Als niet had gekeken op bon . Was ik door verleiding €1,71 extra betaald . Allen doordat het niet in computer stond.
Wees dan zo sportief geef hele bedraag terug.
Een klant die dat netjes daar op attendeert . lach je niet uit.
Fouten is menselijk, maar lach ze niet uit op 1 cent.
Groet Erik
Gewenste Oplossing:
Volledige bedrag terug en personeel iets vriendelijk er op in gaan.
Moet wel zeggen dat bij het vrouwelijke personeel er beter me omgaat.
Deze geven volledige bedrag terug bij ieder dit soort fouten
